Դեպի մայր դպրոց

Ես Տաիսիա Գրիկուրովան եմ, սովորում եմ Մխիթար Սեբաստացի Կրթահամարիլ դպրոցում։ Ես մեր դպրոցը շատ եմ սիրում, մենք այստեղ անցնում ենք, բնագիտություն, հայոց լեզու, ռուսերեն, անգլերեն, հայրենագիտություն, մաթեմատիկա, մայրենի, տեղնոլոգիա, երգ և այլն։ Բայց մենք Սեպտեմբերի 1-ին տեղափոխվելու ենք մայր դպրոց 6-րդ դասարան։ Մայր դպրոցում կա քիմիա, բասկետբոլ, ֆուտբոլ, մարզվելու սեյնակ, ֆռանսերեն, համերգ և այլն։ Մայր դպրոցը 3 հարգ է։ Ես որ տեղափոխվեմ մայր դպրոց կարծում եմ այնտեղ էլ շատ ուրախ կլինի, քանի որ այնտեղ բասկետբոլի տեղ կա իսկ ես բասկետբոլ շատ եմ սիրում։ Նաև այնտեղ գալու են իմ ամենամտերիմ ընկերուհիները, Արսինեն և Արփինեն։ Ես հիմա գնում եմ միայն մեր ընտրության ժամերին, քանի որ ես ընտրել եմ ռոբոտաշինություն իսկ ռոբոտաշինությունը մայր դպրոցի մեջ է։ Ես մենակ չեմ գնում ռոբոտաշինության, ինձ հետ է գալիս Արփինեն, Արևիկը, Կարինան, Սեմը և Նարեկը, քանի որ նրանք իմ ընկերներնեն։ Այնտեղ մենք ռոբոտներ ենք սարքում ահա նկարները․ ( նկար 1,  նկար 2) Անհամբեր սպասում եմ Սեպտեմբերի 1-ին։

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *